Millorem el servei d’aigua potable en la ciutat
En Hidraqua hem ampliat els controls que duem a terme en l’aigua que subministrem mitjançant el programa “Control d’aigua en l’aixeta del consumidor”.
Este programa consistix en prendre mostres dobles, és a dir, prendre una primera mostra de l’aigua de la xarxa abans de l’entrada a les instal·lacions particulars, i prendre una altra mostra directament de les aixetes en vivendes particulars, edificis públics i empreses.
Estes mostres s’analitzen i es comparen per a detectar possibles anomalies de les instal·lacions interiors (canonades interiors, depòsits comunitaris, etc.). Esta campanya es fa amb mostres representatives a través de clients voluntaris i voluntàries, i sense cap cost addicional.
El control de l’aigua en l’aixeta és una exigència legal del Reial decret 3/2023, que l’Ajuntament de la teua localitat i Hidraqua han impulsat per a millorar el servei d’aigua potable en la ciutat.
-
Objectius de la campanya
- Identificar la qualitat de l’aigua de consum humà en les aixetes dels consumidors.
- Conéixer l’estat de les instal·lacions interiors de distribució d’aigua potable i detectar-hi possibles deficiències.
- Complementar la caracterització de la qualitat de l’aigua de consum en la xarxa de distribució, així com detectar i corregir les possibles deficiències en la xarxa de distribució d’aigua potable del municipi.
-
Sistema de presa de mostres
La presa de mostres la fa personal qualificat. El personal de l’empresa es presentarà en el domicili o el comerç amb la seua acreditació corresponent i sempre després d’haver concertat una cita prèvia amb el client per telèfon.
Una vegada fetes les anàlisis en el laboratori, l’informe complet s’envia al client junt amb les recomanacions necessàries per a esmenar les deficiències.